Вашите предимства




1. Продавачът доставя поръчаните онлайн продукти чрез куриерска фирма Спиди АД на посочен от Клиента адрес или до посочен от Клиента офис на куриерската фирма.
2. Продаваните продукти са съпроводени с необходимите документи и оригинална опаковка.
3. Продавачът извършва доставката на продукти само на територията на Република България.
4. Времето за доставка обикновено е:
• За продукти със статус “ Налично”: от 1 до 3 работни дни;
• За продукти със статус “Налично за предварителни продажби“, в зависимост от производителя: от 20 до 90 работни дни от датата на поръчката;
• За продукти със статус “Очаква се доставка“, в зависимост от производителя на продукта: не повече от 30 работни дни от датата на поръчката.
5. Срока се уточнява след направено от Клиентът запитване. Ако продуктът не може да бъде доставен, Савио ЕООД | Stadler Form Bulgaria се задължава да информира за това Клиента.
6. Детайлите по отношение на сроковете за доставка на продуктите са ориентировъчни и Продавачът не е обвързан с тях за извършването на доставката на конкретна дата. Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай на забавена доставка.
6. При доставка с куриер в деня на доставка Клиентът получава SMS съобщение от куриера, че има пратка за получаване. Ако Клиентът не бъде намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо него, куриерът оставя стикер, че е посетил адреса и координати за връзка. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване. Ако и на следващия ден Клиентът не се свърже с Продавача или куриерската фирма, поръчката се счита анулирана.
7. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.
8. Служител на Савио ЕООД | Stadler Form Bulgaria или представител на куриерската фирма уведомяват Клиента по телефона или e-mail, ако се появят непредвидени обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
9. Клиентът трябва да прегледа продукта в момента на доставката и предаването ѝ от Продавача или куриера и при констатирани несъответствия с поръчката, да уведоми за това Продавача незабавно.
10. Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху Клиента в момента, в който Клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от Савио ЕООД | Stadler Form Bulgaria компания за куриерски услуги приеме продуктите.